Donnerstag, 7. April 2011

10 Days Challenge

Hey my dears,
I joined a 10 Days Challenge on Isobel's Blog CountdownToSkinny.blogspot.com
I never did something like this before and I really don't know if I can do it, but I really want to try.
I won't be easy to hide this from my boyfriend and I would really appreciate if you can give me some tips what to eat while he's around so it looks like I'm eating more than I actually do.
The reason why I wrote this in English is, that Isobel said she would mention all the bloggers who joined her challenge and  because her blog is in English since she's from England, so most of her readers are. That's why it might be a motivation for others to see how everyone is doing and I want people to understand what I'm writing.
Hopefully all my readers understand this, so all posts related to the challenge will be in English but the rest will still be in German.
Wish me luck ! And motivation (;


Info:
Current weight [07.04.11]: 63,3kg = 139,5lbs
Goal weight [17.04.11]:  61kg = 134,5lbs

I really really want to loose this 5lbs and later on maybe 3 or 4lbs again, so I gonna be under 60kg at about 130lbs.

Untill now I haven't eaten anything but I'm already hungry.
I'll eat some wholemeal bread with cottage cheese and a gherkin. That should give me enough energy for the exercies at gym later.


************************************

Hey ihr Lieben,
ich hoffe ihr habt soweit verstanden, was nun abgeht.
Wollte mich aber hoeflichkeitshalber nochmal auf Deutsch melden und fragen, ob es okay und verstaendlich fuer euch ist. Wenn es Leute gibt, die es schwer verstehen, sagt mir einfach Bescheid, ich schreibe dann immer eine Uebersetzung dazu(:

Ich wollte euch noch erzaehlen, dass ich letzten Samstag zum Probearbeiten in der Eisdiele war, sonderlich freundlich sind die da wirklich nicht aber ich hab 3 Stunden in meinen hohen Schuhen gearbeitet und yeah^^ Sie wollten sich nochmal melden fuer ein zweites Probearbeiten, haben sie aber noch nicht getan. Heute ist wieder gutes Wetter, aber sie haben noch nicht angerufen. Spaeter gehe ich ins Fitness-Studio, welches oben im Einkaufscenter direkt neben besagter Eisdiele ist. Vllt schau ich danach nochmal vorbei und frage, ob sie meine Nummer verloren haben oderso. Koennte ja alles sein.^^
Wuenscht mir viel Glueck beim Wettbewerb und wer moechte, kann ja gerne noch teilnehmen(:
Hoffentlich ueberstehe ich das Grillen am Sonntag bei uns, urgh /:

Ich hoffe ich kann mich heute abend nochmal melden, um die Punkte zu errechnen undso. (;
kuessen an euch Supermaedels :*
Bella.♥

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen